Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad technicznych Nabywca może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta). Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest pisemne zgłoszenie, a następnie dostarczenie produktu w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zastępczym gwarantującym zabezpieczenie przed uszkodzeniami mogącymi mieć wpływ na rozpatrzenie zgłoszenia gwarancyjnego wraz z kartą gwarancyjną lub dokumentem sprzedaży. Reklamowany towar Nabywca wysyła na swój koszt. O sposobie załatwienia reklamacji Nabywca zostanie poinformowany w terminie 14 od dnia dostarczenia reklamowanego towaru. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający zwraca Nabywcy towaru poniesione przez niego koszty wysyłki.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Zostaw nam swój numer - oddzwonimy!